Τι κερδίζω με την χρήση ενός ηλιακού θερμοσίφωνα;
Με την χρήση ενός ηλιακού θερμοσίφωνα κερδίζουμε από 40% έως 80% εξοικονόμηση χρημάτων και ενέργειας. Το ποσοστό αυτό ποικίλει ανάλογα με την ποιότητα του ηλιακού θερμοσίφωνα.


Ποιά είναι τα πλεονεκτήματα του οριζοντιου μπόιλερ;
Το μπόιλερ όταν είναι σε οριζόντια θέση αποκλείει την ανάμιξη σε μεγάλο βαθμό του ζεστού νερού με το κρύο. Δηλαδή, όταν καταναλώνουμε ζεστό νερό, τη θέση του την καταλαμβάνει το κρύο που εισέρχεται. Άρα υπάρχει μια νοητή ευθεία πρόσκρουσης ζεστού - κρύου. Το εμβαδόν αυτής της επιφάνειας (επιφάνεια απώλειας) είναι πολύ μικρότερο από ότι σε κάθετο τοποθετημένο μπόιλερ. Αυτό σημαίνει ότι η πτώση της θερμοκρασίας του ζεστού νερού που περίσσεψε στο οριζόντιο μπόιλερ είναι πολύ μικρή και μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε την επόμενη μέρα.


Ποιά η διαφορά μεταξύ του κλειστού και του ανοικτού κυκλώματος;
Ένας ηλιακός θερμοσίφωνας πρέπει να είναι κλειστού κυκλώματος (λειτουργία με αντιψυκτικό) διότι αντέχει στις χαμηλές θερμοκρασίες το χειμώνα (δεν καταστρέφονται οι ηλιακοί συλλέκτες). Μας δίνει 50% μεγαλύτερο όριο ζωής και μεγαλύτερο βαθμό απόδοσης.


Σε τι βοηθάει το αντιψυκτικό που περιέχει μέσα η συσκευή;
Στην περίπτωση που η θερμοκρασία πέσει κάτω των 0°C δεν επιτρέπει στον θερμικό φορέα να παγώσει και έτσι αποκλείει το σπάσιμο των σωλήνων.


Πώς μπορώ να προστατέψω τη συσκευή για να μήν σπάσει από τον παγετό;
Αν και εφόσον είστε σίγουροι ότι ο ηλιακός θερμοσίφωνας στο θερμικό του φορέα έχει ικανοποιητική ποσότητα αντιψυκτικού υγρού, δεν υπάρχει φόβος για το σύστημα. Αν όχι όμως τότε θα πρέπει να προβείτε στην άμεση συμπλήρωση του,( μέσω του σέρβις στη συσκευή σας.)


Ποιό είναι το όριο ζωής μιας ηλιακής συσκευής;
Το όριο ζωής ενός ηλιακού θερμοσίφωνα καλής ποιότητος πρέπει να είναι μεταξύ 12 και 17 χρόνων.


Γιατί είναι απαραίτητη η συντήρηση ενός ηλιακού;
Η συντήρηση ενός ηλιακού συστήματος, όπως εξάλλου όλων των συσκευών και μηχανών, είναι απαραίτητη, ούτως ώστε να εξασφαλιστεί η καλή λειτουργία και η απόδοσή του. Κάνοντας service στην καθορισμένη στιγμή, βοηθάμε το σύστημά μας να "αντέξει" στην πάροδο του χρόνου και να μας δίνει τις υπηρεσίες του για περισσότερα χρόνια και με αποτελεσματικότητα.


Κάθε πότε πρέπει να κάνω service και τι περιλαμβάνει;
Καλό είναι το πρώτο service  να γίνει στο τέλος του δεύτερου έτους λειτουργίας
του και έπειτα κάθε 1 χρόνο. Κάνοντας το service, το ειδικευμένο συνεργείο μας ελέγχει την λειτουργία του συστήματος, την αντιψυκτική ικανότητα του θερμικού φορέα στο κλειστό κύκλωμα της συσκευής, αφαιρεί τα άλατα και αλλάζει την ράβδο μαγνησίου που περιέχει το μπόιλερ.


Δεν έχω ζεστό νερό με το ηλεκτρικό ρεύμα, τι συμβαίνει;
Σε αυτή την περίπτωση πρέπει να καλέσετε κάποιον ηλεκτρολόγο για έλεγχο ηλεκτρικού καλωδίου από το θερμοσίφωνα μέχρι τον πίνακα. Αν δεν διαπιστωθεί βλάβη πρέπει να καλέσετε το συνεργείο μας για περαιτέρω έλεγχο.


Γιατί ο ηλιακός θερμοσίφωνας έχει χαμηλή απόδοση και δεν λειτουργεί κανονικά;
Σε αυτή την περίπτωση οι αιτίες μπορεί να είναι οι εξής:
χαμηλή στάθμη του θερμικού φορέα (αντιψυκτικού υγρού) στο κλειστό κύκλωμα της συσκευής.
ανεπαρκής χρόνος επαφής ηλιακών ακτινών με τον ηλιακό θερμοσίφωνα
ανεπαρκή ηλιοφάνεια (κατά τους χειμερινούς μήνες συνήθως)
κακής ποιότητας ηλιακοί συλλέκτες.

Πόση ώρα πρέπει να έχω ανοικτό το ηλεκτρικό ρεύμα ώστε να ζεσταθεί το νερό του κάδου;
Περισσότερο από μια ώρα και ανάλογα με το μέγεθος του κάδου.


Τι απόδοση έχει το ηλιακό σύστημα τις ημέρες που έχει συννεφιά;
Ο ηλιακός θερμοσίφωνας με επιλεκτικούς συλλέκτες έστω και με 50% συννεφιά, μας δίνει 30 - 40°C ζεστό νερό.


Μπορώ σε περίπτωση αλλαγής κατοικίας να μεταφέρω το σύστημα ή χρειάζεται να αγοράσω καινούργιο;
Η απεγκατάσταση και μεταφορά ενός ηλιακού συστήματος είναι ιδιαίτερα απλή σε περίπτωση αλλαγής κατοικίας. Η εργασία αυτή όμως οφείλει να γίνεται από κάποιον ειδικό ή από το συνεργείο της εταιρείας μας.

 

 

Μοιράσου το